پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228215
تخصيص اعتبار ۸۰ميليارد ريالي براي تکميل استاديوم بناب
تاریخ انتشار : 1396/03/28 20:56:35
نمایش : 1289
نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي از تخصيص اعتبار ۸۰ميليارد ريالي براي تکميل استاديوم بناب خبر داد.
ضياءالله اعزازي عصر يک شنبه در نشست کميته برنامه ريزي شهرستان بناب با بيان اينکه پل روگذر ميدان معلم مطالبه اساسي مردم بناب و جنوب استان است؛ تصريح کرد: وضعيت فعلي اين پل مردم منطقه را و اقعاً به زحمت انداخته است!

وي سپس از تخصيص مبلغ ۸۰ ميليارد ريال براي تکميل استاديوم ورزشي اين شهرستان خبرداد و افزود: اين طرح از محل اعتبارات ملي احداث مي شود و در صورت تخصيص اعتبارات با روند فعلي اميدواريم تا پايان سال ۹۷ افتتاح و در اختيار جوانان و مردم قرار گيرد.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي وضعيت بودجه کشور را ناکافي اعلام و اظهارکرد: با وضعيت اعتباري حال حاضر نمي توانيم مطالبات مردم را جوابگو باشيم و بالاجبار از طريق فروش اوراق کشور را  اداره مي کنيم.

اعزازي فروش اوراق را معادل هزينه کرد سرمايه چند سال آينده کشور دانست و اذعان کرد: مجلس در تصويب بودجه سال ۹۶ برخي از مجوزهاي مربوط به فروش اوراق را رد کرد ولي در پاره اي از موارد نيز به اجبار به فروش اوراق رضايت داديم.

انتقاد از عدم توجه مسئولان امور آب آذربايجان شرقي به بناب

وي در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از عدم توجه مسئولان امور آب آذربايجان شرقي به شهرستان بناب تصريح کرد: آب کشاورزي دشت بناب داراي مشکلات متعددي است که عليرغم صدور دستور از سوي  وزارتخانه مربوطه، امور آب استان به عملياتي نمودن آن توجه نمي کند.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي اعمال حقآبه دشت بناب را در احياي درياچه اروميه مفيد برشمرد و گفت: عليرغم پيگيري هاي زياد مديران امور آب استان با بي توجهي تن به اجراي طرح آبياري دشت بناب نمي دهند و بارها با کارشکني تعدادي از افراد مواجه هستيم.

اعزازي همچنين بر تأمين آب شرب شهرستان بناب برابر دستور وزير نيرو از خط انتقال زرينه رود تأکيدکرد و گفت: به علت پايين آمدن کيفيت آب شرب منطقه اين موضوع بايد در اسرع وقت عملياتي و آب شرب شهر بناب و روستاهاي تابعه از اين خط تأمين شود.

نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به شيطنت هاي اخير سناي آمريکا در خصوص نقض بر جام گفت: برجام يک سند ملي است و مجلس هرگز اجازه نخواهد داد مفاد آن خدشه دار شود.

وي افزود: مجلس شوراي اسلامي به محض شروع بکار خود پاسخ کوبنده اي به سناي آمريکا خواهد داد.

انتقاد از عدم نظارت فني بر پروژه هاي عمراني

بنابراين گزارش، فرماندار بناب نيز در اين نشست از عدم نظارت فني بر پروژه هاي عمراني انتقاد کرد و گفت: جاي تأسف است که با وضعيت ناکافي اعتبارات طرحي بعد از افتتاح نياز به تعمير داشته باشد که اين موضوع خيانت به کشور و مردم محسوب مي شود.

ولي الله فرج اللهي بر مشارکت هاي مردمي در کنار اعتبارات دولتي تأکيد کرد و افزود: برخي از پروژه هاي دولتي که نيمه تمام هستند و براي بخش خصوصي توجيه اقتصادي دارند بايد طبق قانون بودجه جهت تکميل و بهره برداري به بخش خصوص واگذار شوند.

وي تصريح کرد: قانون بودجه داراي ظرفيت هاي مناسبي براي تأمين اعتبار و تکميل برخي از طرح هاست که مديران ادارات بايد با تسلط بر اين قانون نسبت به پيگيري و اخذ اعتبارات ملي موجود در قانون بودجه تلاش کنند.

نماينده عالي دولت در شهرستان بناب مجموع اعتبارات عمراني شهرستان بناب را ۲۰۰ ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: سهم اعتبارات تملک دارايي۹۷ ميلياردريال براي۷۲ پروژه نيمه تمام است که ۱۰ درصد نسبت به سال قبل افزايش نشان مي دهد.

فرج اللهي خاطرنشان کرد: اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون بودجه نيز بالغ بر۱۳ ميليارد ريال است که براي ۲۳ پروژه عمراني هزينه خواهد شد و نسبت به مشابه سال قبل ۵۴ درصد رشد داشته است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html